maandag 17 mei 2010

No Paris for me. ;(

Je leest het goed, ik ga niet naar Parijs... Mijn ouders hadden alles uitgerekend, en het kwam er op neer dat ze het toch echt te duur vonden. Het kwam nu ook allemaal niet zo goed uit, omdat we net allemaal weekenden weg zijn geweest met de familie en zo. Mijn moeder vond het wel erg lullig dat ze eerst tegen mij en mijn zus had gezegd dat het sowieso door ging, en nu ineens niet meer. Maar ach niks aan te doen toch? Ze zei wel dat we misschien nog in het najaar gaan, maar ik hoop er niet te veel op. :) Ik ga nu naar een andere stad, ergens in Duitsland of gewoon in Nederland. Ik ben rijk dus ik kan shoppennn! Haha. Lots of love.


1 opmerking:

  1. wat lullig voor je! parijs is echt heel leuk. ik hoop voor je dat je er nog een keer heen gaat ! :) xx
    www.maaureeen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥