dinsdag 4 mei 2010

New stuff!

Ik heb vorige week wat nieuwe dingetjes (over)gekocht, en wil dat natuurlijk met jullie delen. :D Sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb de foto´s ´s avonds gemaakt.


2 klokjes en 2 bandjes. Ik heb hier een hele verzameling horloges van, dus toen mijn vriendin deze 2 horloges aanbood om over te kopen voor 20 euro zei ik absoluut geen nee! :D
















Jurkje van mijn zus overgekocht. (: Voor 5 euro.






















Shirtje (met kant bij de hals). Overgekocht van mijn zus, voor 2 euro.






















Grijze blazer voor 5 euro! Het is er eentje van het merk MEXX. Hij hing in een koopjes winkel in een stadje bij mij in de buurt. Daar is alles voor de helft van de helft en zo. Hij hing bij de ´foutjes´ voor 5 euro. Ik geloofde het niet, dus ik ben naar de verkoopster gegaan om te vragen of hij echt 5 euro was. Zij dacht dat ik hem heel ergens anders vandaan had (omdat hij officieel 119 euro was!), dus ze heeft er wel 5 minuten over gedaan om uiteindelijk toch te zeggen dat ik hem voor 5 euro mee mocht nemen. Hihi, ik helemaal blij!



















Shirtje voor 2 euro van mijn zus overgekocht. (:





















Het gaat om het shirtje, hihi. Ik ben er verlieeefd op! Bij de bluf jeans voor 19.95 :)




















Vandaag was ik voor de verandering weer in Walibi te vinden met mijn nichtje. Morgen komt een vriendin en gaan we even naar dorp en we gaan koekjes bakken! Hihi.

Fijne vakantie nog, allemaal! xoxo ♥

2 opmerkingen:

  1. Wow die blazer van zó duur naar zó goedkoop. Ongelooflijk, hij is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat 2e shirtje heb ik ook, in het wit. Maar mn lovely mummie had het perongeluk in de kookwas gedaan, dus nu is het zeg maar cropped : (
    Maar die blazer is echt bizar, 5 euro!

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥