vrijdag 14 mei 2010

Jewelry.

Omdat ik vaak ´het sieraden meisje´ wordt genoemd, heb ik al mijn sieraden op de foto gezet en die ga ik nu met jullie delen. :) Hope you like it!

Dit is mijn grooootste trots:
Ik zocht al heel lang zoiets, waar ik mijn oorbellen aan kon hangen en toen kreeg ik op mijn verjaardag deze van mijn zus! I love it. ♥



Er hangen overigens ook kettinkjes en ringen aan en ook nog oorbellen die ik al heel lang heb, en nooit in heb. x)

Binnenkant van het doosje naast mijn oorbellenrekje. Hihi, ik hou van S.T.A.M.P.S horloges. :$ Ik heb in totaal 9 klokjes en 9 bandjes.

Ik kreeg dit niet goed op de foto, en het is niet duidelijk en zo. Maar hier hangen al mijn kettingen, veters en riemen. (Dit is aan de zijkant van mijn kast en het hangt aan een rode kapstok).

Dit zijn mijn doosjes met armbanden, haarbandjes, stiekjes en knipjes. Ik ben niet zo´n fan van deze bakjes, want ze passen tótaal niet bij mijn kamer. Maar ik heb ze gekregen voor mijn verjaardag, dus ik vond dat ik ze moest gebruiken. Ik denk dat ik ze ga beplakken met foto´s, maar dat moet ik nog even zien.

Armbanden in de onderste bak.

Haha dit ziet er een beetje zielig uit, maar dit zijn mijn haarbandjes (wat je totaal niet goed kan zien).

xxxxxxxxxxxx
~8 nights until Paris.

1 opmerking:

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥