woensdag 28 september 2011

you don't know your beautiful, that's what makes you beautiful

Mode, iedereen denkt er anders over. De één draagt altijd zwart, de ander elke dag weer dat gevreesde adidas vest, waar ik al kriebels van krijg als ik het typ. Maar iedereen let op wat je aan hebt. Je hoort niet bij de groep als je je anders kleedt. Tot mijn grote afgrijzing ben ik er gisteren achter gekomen dat je er ook niet bijhoort als een bepaald kledingstuk niet 'in' is. Ik zou mezelf nu moeten opsluiten omdat ik nog gek ben op military jackets en als ik de mode-tijdschriften moet geloven zijn military jackets zó vorig jaar. Maar goed, om terug te komen op de schrik van mijn leven, het was een normale, rustige dinsdag avond. Ik was wat door mijn time line aan het scrollen op Twitter. Tot ik een tweet las van een bepaald persoon: "Zijn UGGS nog in deze winter?" (voor het geval dat deze persoon het leest: het is niet persoonlijk, maar geloof me, UGGS zijn nooit 'in' geweest in my opinion) But, seriously. Als niemand vindt dat ze nog 'in' zijn, ga je ze dan niet dragen? Terwijl jij ze geweldig vind? Holy crap, are you kidding me? Waar gaat het heen met deze ellendige wereld. Draag gewoon wat je zelf leuk vind, wat andere daar ook van vinden. Kleding laat zien wie je bent. Verberg dat niet. Show who you are, life's too short to even care at all.
(Mede mogelijk gemaakt bij bepaalde mensen op mijn school die mijn rokje blijkbaar erg opvallend vonden, ik heb een aantal verwaande blikken gekregen. Ik ben benieuwd hoe ze kijken als ze in Amsterdam lopen, dit is alleen nog maar een roze rokje...) 

 one direction - what makes you beautiful

25 opmerkingen:

  1. Mooi geschreven meid, je hebt helemaal gelijk!
    I love your skirt én het liedje van de titel ♥♥♥♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lekker laten lullen die mensen op school, want dat rokje staat je prima en vind het een super leuke outfit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, echt perfect geschreven anouck.
    Ik vindt je rokje echt top, echt gaaf hoe je dit draagt. Love your style.

    liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow goed geschreven inderdaad en je rokje is super :D

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. helemaal gelijk! en ik kan ook niet zo goed tegen
    die vesten... mensen dragen ze alleen maar omdat
    in zijn..
    leuke outfit (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. supergoed geschreven!
    ik vind het wel leuk om te kijken wat nu de mode is, maar als je iets van vorig leuk vind en dat zgn. niet zou 'kunnen' vind ik dat ook onzin.

    xx Merel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke outfit! haha, ik ben het er echt ZO mee eens met wat je allemaal hebt opgeschreven. inderdaad; waar gaat het heen met deze wereld.
    als iedereen alleen nog maar zou dragen wat in is zou het hier toch wel heeel erg saai zijn..
    en je nieuwe header is echt tof! heel mooi gedaan! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. perfect beschreven!

    super leuk rokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal gelijk. Lol om dat stukje eronder :P. Anouck, je hebt echt een leuke stijl. Ik denk dat mensen jaloers zijn omdat je gewoon draagt wat je leuk vindt. Maar adidas vesten zijn inderdaad ook niet echt mijn ding, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt helemaal gelijk! Haha je moet de verwaande mensen meenemen naar Amsterdam :'D. Hele leuke outfit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geschreven en een hele leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je hebt helemaal gelijk!
    Ik vind je rokje echt leuk! Helemaal niet zo raar toch?
    haha, ik krijg ook van die blikken, als ik mn hippie broek aan heb, of 'rare' pany's ofzo, maar zoals je al zei; life is too short to even care.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. U rock! Lekker dragen wat je wilt, laat ze maar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik ben het met je eens, ahah. en het rokje vind ik superleuk, lekker vrolijk! :D
    xoxo"Sanne
    www.diarywithoutaname.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik dacht precies hetzelfde laatst.
    bij mij op school zijn een aantal meiden opeens helemaal gek op nike air max,ik kan echt niet begrijpen en volgens mij is het meer van: ooh zij vindt het leuk ik dan ook.
    en op je reactie,
    wat leuk! heel veel plezier in Londen
    xo,Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt een prachtige outfit :)

    liefs' Armani xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke outfit! And keep up, je hebt altijd zeikerds die vinden dat je 'vreemde' kleren aan hebt. Who cares, ik doe morgen weer lekker mijn ponyharenhakken aan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Daar heb je echt helemaal gelijk in, en super leuk rokje! xx Noëlla
    www.livelifeliveblond.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Cool outfit! I think I have the same skirt? Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ben het helemaal met je eens hoor,
    en haha niet lullig bedoelt maar het is inderdaad niets speciaals, althans niet heel opvallend (in een negatieve manier zeg maar!)!
    Ik vind 'm juist wel heel leuk!
    Maar ik hou dan ook wel van roze ^^
    Ik kan me wel voorstellen dat het opvallend is, maar dat mag toch ook wel? :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha leuk geschreven! En inderdaad niks van aantrekken! Je ziet er ontzettend goed uit! En het rokje is gewoon Smashing! Lijkt het je leuk om elkaar te volgen? Laat me weten.

    Liefs,

    Maria
    www.divinity-divinity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥