zondag 3 juli 2011

"Lucky girls" uitslag giveaway: Layla!

UITSLAG GIVEAWAY!

De uitslag van mijn eerste giveaway is bekend! Er deden helaas niet zo veel mensen mee, maaar toch vond ik het heel leuk om te doen. 
De winnnaar van deze 2 ringen + armbandje is Layla! Congratulations, ik stuur je straks meteen een mailtje.
Heel veel plezier er mee! 

 ps: lucky me, ik win best vaak prijsvragen or something. and guess what!? Ik heb een camera gewonnen! Ik deed op dorp mee aan een KPN quiz samen met een vriendin, eigenlijk gewoon voor de grap, en die won ik. 's Avonds werden alle winnaars bij elkaar gedaan en daar werd er eentje uit getrokken, toen werd ik 's avonds opgebeld dat ik de camera op dorp kon ophalen! Lucky me. Het is de Sony DSC-S2000. Het is gewoon een simpele compact camera, maar nu mijn camera naar de fabriek is kan ik deze mooi gebruiken. Wanneer mijn eigen camera terug is, verkoop ik deze en kan ik met het geld mooi de reperatie van mijn eigen camera betalen! (in ieder geval een deel daarvan) I'm a lucky girl.

6 opmerkingen:

  1. merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii <3
    hihi
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Layla! En wat tof dat je een cameraatje hebt gewonnen, waardoor je eigen camera kan repareren, handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat ik niet van je give-away wist! Klinkt erg leuk + mooie header

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Wat heb jij trouwens een mooi handschrift!

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥