vrijdag 3 september 2010

Cause that's what single girls do, don't think about you

Weekend! Yeay. Ik ben zo moe. Dit is pas mijn tweede week op school, maar ik heb het nu al druk. Vanaf deze week moet ik ook nog 5 weken lang 2x per week, i.p.v. 1x per week, dansen om te oefenen voor een flash mob die mijn dansschool organiseert (heb je geen idee waar ik het over heb? youtube dan even: flash mob. Het is echt zo gaaf!). Ik vind het natuurlijk niet erg om vaker te dansen, maar ik heb ook huiswerk + een krantenwijk. Vandaar dat ik niet zo veel post. Hieronder mijn outfit van gisteren. Eergisteren kreeg ik hele lieve complimentjes van vriendinnen van mijn nichtje. Ze vonden dat ik er altijd zo leuk uitzag en dat ik zo'n leuk jasje aanhad. So sweet! :D


ps; ik denk er over om in het Engels te bloggen. Niet alleen omdat meer mensen het dan kunnen lezen (ik denk toch niet dat ik interessant genoeg daarvoor ben ;p), maar ook omdat ik mijn Engels wil verbeteren. Maar ik weet dan niet of het dan een goed idee is om in het Engels te bloggen... What do you think?

4 opmerkingen:

  1. Je ziet er leuk uit Anouck :)! Ik blog zelf niet in het Engels, juist omdat ik zo perfectionistisch ben. Ik wil geen fouten hebben in wat ik schrijf. Voor anderen maakt het me niet veel uit, als je het wilt zou ik het zeker doen.

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥