dinsdag 14 september 2010

cause baby tonight, the DJ got us falling in love again

Ik ben ziek, bah! Ik kan gewoon niet meer praten. Dit weekend had ik een feestje, en zondag had ik al last van mijn keel, gister werd het erger, en vanmorgen kon ik niet meer praten. De pijn valt nu gelukkig nog wel mee. Ik had net iemand aan de telefoon van de ING, maar het lukte niet om normaal te praten. Je hoorde me eerst hard praten, dan sloeg mijn stem over, en dan hoorde je weer niks uit mijn keel komen. De man aan de telefoon moest lachen en wenste me beterschap haha. Behoorlijk gĂȘnant. Maar goed, zaterdag had ik dus een heel erg geslaagd feestje van een vriend (zie foto hieronder). Ik hoop dat ik morgen weer kan praten, want morgen ga ik naar de schapenmarkt. Dat is een markt, in een dorpje bij mij in de buurt, wat elk jaar wordt georganiseerd. Er is ook een kermis, dus dat is altijd wel gezellig! :)
Lots of lovee.


(niet iedereen, maar ik vind het wel een leuke foto haha!)

usher ft pitbull - dj got us falling in love again

2 opmerkingen:

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥