zondag 22 augustus 2010

Close your eyes and make believe, this is where you wanna be.

Wat gaat de vakantie snel voorbij! Ik moet morgen alweer naar school... We hebben de jaaropening en ik moet mijn rooster ophalen. En dinsdag heb ik weer een normale schooldag, zucht. Dat wordt kwart voor 7 opstaan, half 8 de deur uit, en om kwart over 8 tot half 4 op school lessen volgen. Jippie. -Not!- Oke, ik vind het niet heel erg om weer naar school te gaan, maar als ik het woord huiswerk of proefwerkweek hoor, dan heb ik toch nog liever eventjes vakantie. Gisteren liep ik met 2 vriendinnen door een klein stadje bij mij in de buurt, toen viel mijn zool van mijn schoenen er ineens af. Nu zijn mijn lievelings ballerina's kapot. :( Na ja, vandaag ga ik niet veel doen. misschien nog even wat doen met vriendinnen.
Dit is mijn outfitje.



ps: ik heb de header wat kleiner gemaakt. Is hij nu goed of moet ik hem nog wat kleiner maken?

2 opmerkingen:

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥