dinsdag 24 augustus 2010

can you feel this magic in the air?

Mijn tweede dag school: introductiedag. En wat was het gezellig! Eerst moesten we iemand interviewen die we niet kenden. Ik ging naast een jongen zitten die ik vaag kende, omdat hij het vriendje is van een meisje bij mij op dansen zit. Wat heb ik gelachen, hij is echt heel aardig. Daarna gingen we een paar potjes trefbal doen. Na trefbal kwam het: zoals elk jaar, gingen we het dominostenen-record doen. Elke klas heeft dan 20 minuten om zoveel mogelijk meters met dominostenen te halen. Dus wij beginnen met stenen neer te leggen. In het begin ging het hartstikke goed! Tót we nog maar 5 minuten hadden, ik riep door de gymzaal dat we de tussen-stoppen moesten weghalen en dat de andere helft door moest bouwen. Na een minuut gooide iemand wat om, iemand anders rende erop af om hem te stoppen, maar stootte iets achter zich om. Toen raakte we met zijn allen in paniek, en gooide we van alles om! (Per ongeluk, echt waar!) En uiteindelijk toen we nog 10 seconden, stond er helemaal NIKS meer. Ik heb zo hard gelachen, echt ik moest gewoon huilen. :') (als we het niet hadden omgegooid, waren we eerste geweest! haha)
Een hele gezellige dag dus! (: Morgen moet ik weer gewoon lessen volgen, pfft. xoxo
ps; sorry voor het hele lul-verhaal hihi!

Taylor Swift - Today was a fairytale.

4 opmerkingen:

  1. Klinkt leuk.
    ik heb je btw een blogaward gegeven!
    http://write-it-on-theskyline.blogspot.com/2010/08/yeay-my-first-blog-award.html#comments
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Lijkt me zo stressvol, die dominostenen zetten. Maar gelukkig kon je erom lachen :P!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahahah, geweldig! :D
    Wow, ik wou dat mijn school ook zo'n daagjes organiseerden, wat een leuk begin voor een nieuw schooljaar!

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥