zondag 29 januari 2012

i dare you to move like today never happened, today never happened before

Ha liefjes! Vrijdagavond had ik een gala van school en in deze post laat ik jullie zien hoe mijn zus mijn haar die avond had ingevlochten. Via Youtube kwamen we dit filmpje tegen. Dit Youtube kanaal is van een moeder die verschrikkelijk veel verschillende filmpjes heeft. Het is heel goed uitgelegd en (bijna) elk kapsel is maar een paar minuutjes werk. Omdat ik niet zulk lang haar heb, had ik in plaats van een vlecht simpelweg een staart na het ingevlochten deel. Toch een beetje anders, maar wel erg geslaagd! Op de tweede foto ziet het er trouwens extreem rommelig uit. Het was losjes ingevlochten, maar door de flitser komt er nog rommeliger over, waar ik wel een beetje van baal. But I still love it! Wat vind jij ervan? XXX


switchfoot - dare you to move

22 opmerkingen:

  1. Heel mooi! <3 Hoop dat je een leuk gala gehad hebt ;) x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je haar is echt prachtig gedaan. Je jurk is ook echt heel leuk! :)

    Liefs Manon
    believe-in-your-own-dreams.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je ziet er echt heel leuk uit!
    En gaaf dat ingevlochten kapsel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw het ziet er echt superleuk uit! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi prethoofd! En ik vind het echt een tof kapsel! :) Echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. its beautiful :)
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, erg leuk gedaan! Ziet er erg goed uit hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooi :D Ben daar echt totaal niet goed in, alles wat met haar te maken heeft.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat staat echt heel mooi!
    leuk gedaan ook
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je ziet er heel mooi uit en je haar is super.
    XX Noëlla
    www.livelifeliveblond.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi vlecht werk!
    xo

    mydutchfashionstyle.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauw, wat een prachtig vlechtwerk. het ziet eruit alsof het uren heeft gekost!
    kijk je ook eens op mijn blog? (;
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥