donderdag 19 mei 2011

no longer living, just a shell of what I dreamed

cutieeees ! ♥ Almost weekend! Yay, tomorrow begins my wonderful weekend. Friday night I'll spend all night with friends from my teen group. At 4:00 a.m. we'll go to the pool, how cool is that? Saturday night two of my friends will celebrate their birthdays and after the party my friend will come over to me. So I guess I won't post this weekend. Have a nice evening and weekend, cuties! XOXO
blouse: unknown, shorts: pimkie, dress: H&M, shoes: dolcis, belt: H&M, rings: unknown nailpolish: essence

30 seconds to mars - the fantasy

12 opmerkingen:

  1. leuke outfit & foto's!
    is die blouse niet van de C&A die heb ik dan ook haha xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit en dat klinkt als een super leuk weekend, ben stiekem wel een beetje jaloers, haha!

    Liefs!
    Ps, vergeet niet mee te doen met m'n give-away voor 20 mei! http://afterfantasies.blogspot.com/2011/04/give-away-1.html

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke outfit, en geweldige ringen !
    Veel plezier met op de feestjes ! (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuke look met al die laagjes! De juwelen maken het AF! XoXo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. klinkt als een super leuk weekend!♥ enjoy it! je outfit is ook erg leuk! liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. volgens mij heb ik dat jurkje ook, wat een leuke hé! :)
    je draagt precies mijn stijl. je hebt echt een leuke smaak!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice outfit!
    really like youre blog!
    I'm following now!
    wanna follow me?
    love,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is een teen group? :)
    haha, volgens mij was het best leuk om die laatste foto te maken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. You pretty thing!

    Heeeerlijke blog and FAB style :)

    x I'm Following

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥