donderdag 13 januari 2011

'cause you don't understand is I'd catch a grenade for ya

Oei, ik post echt niet vaak meer + bijna geen outfit posts meer, sorry! Ik heb het nu al, in de eerste week na de vakantie, super druk met school. Ik ben ook nog eens de halve week ziek geweest, en ik ben nog steeds niet helemaal fit.. En daar komt nog bij dat 2 kennissen van ons hier 2 weken logeren. Heel weinig tijd om te posten dus! Ik heb net heerlijk gedanst en straks ga ik Wie is de Mol!? kijken! Ik hou echt van dat programma! Kijken jullie het ook, en zo ja, wie verdenken jullie al?




 

bruno mars - grenade 

6 opmerkingen:

  1. Ik hou ook zó erg van Wie is de mol?! Ik zit er altijd naast met wie de mol is.. dus ik ga maar niet raden :P.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie foto's! ik ben ook een fan van wie is de mol?, hihi! vind het echt een leuk programma, maar de mol raden doe ik nooit HAHA - nog een beetje beterschap! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto's ♥ ik kijk eerlijk gezegd nooit wie is de mol :$

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik kijk nooit naar wie is de mol!
    die foto's zijn gaaf, ik vind dat vogeltje echt een mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik kijk wie is de mol ook dat is echt zo leuk!
    en die eerste en derde tattoo zijn zo mooi,
    ik zou er zelf ook wel een willen.
    x

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥