woensdag 17 november 2010

Day 06 - Your Day

My day, pfft busy! Eerst moest ik in de kou naar school fietsen. Ik had 2 leggings aan + 2 paar sokken hihi. Het hiel wel. Ik moest naar school tot 14:50. Ik had eerst een uur wiskunde, daarna economie, nederlands, aardrijkskunde, mentorles waar we nederlands so in hebben gemaakt, duits en als laatst muziek. Toen ik thuis kwam ben ik meteen mijn kranten gaan rondbrengen. na een uurtje ben ik naar dorp geweest met mijn moeder om iets nieuws te kopen voor mijn verjaardag. Jaja, dinsdag wordt ik eindelijk 14! Wat ik heb gekocht zie je dinsdag wel! Na het eten heb ik boodschappen gedaan voor mijn feest zaterdag en alvast voor mijn verjaardag. Toen moest ik ook nog douchen, en engels leren. En nu lig ik lekker in mijn warme bedje. Straks ga ik slapen en morgen weer leuk een dagje naar school, in de kou. Mmm. How was your day? xoxo

ps: stiekem is deze outfit hierboven van gisteren, maar vandaag had ik geen tijd om foto's te maken. :$



7 opmerkingen:

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥