zaterdag 24 juli 2010

Norway '10.

Vannacht ga ik 3 weken op vakantie naar Noorwegen. Het is mijn 9e keer naar Noorwegen. Ik weet het, mijn ouders zijn niet zo origineel haha. Nee, Noorwegen is heel mooi. Helaas dat het op dit moment niet echt super weer is. Maar we hebben geen een vakantie de hele vakantie geen lekker weer gehad, dus dat zal deze vakantie ook niet gebeuren. :) Ik post in de vakantie misschien, maar misschien ook niet. 14 Augustus ben ik terug en dan zal ik jullie alles vertellen. :)
Hele fijne vakantie, allemaal!

xoxo Anouck.

ps; ik heb ook een nieuwe header, wat vinden jullie ervan? :)

8 opmerkingen:

  1. Ik vind hem leuk, maar ik heb hem dan ook zelf gemaakt (A) hahah
    Ik heb hier een ietsje kleinere voor je dan krijg je niet zo'n schuifbalk aan de onderkant.

    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/07/24/1279963593-170.jpg

    -X- Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry daar klopte iets niet helemaal haha:P

    Wat ik wou zeggen: leuke nieuwe header! En veel plezier in Noorwegen, lijkt me een geweldig mooi land!

    http://missbehave.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie nieuwe header!!

    En have fun in Noorwegen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie header! Ben nog nooit in Noorwegen geweest maar lijkt me ook een mooi land, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw die header is goed gelukt :)
    noorwegen lijkt me echt gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. veel plezier in noorwegen !
    & je hebt een leuke header ! <3
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥