maandag 7 juni 2010

drukkk.

Alweer een week geleden... Ik moet echt blijven posten, maar ik heb het heel druk met school en met vrienden en zo. Ik heb zo´n leuk weekend gehad! Vrijdag avond had ik een feestje van een vriendin, dat was super gezellig. We hebben gebarbecued, gemidgetgolfd (oke, dat was echt stom maar goed. ><) en we hebben gezellig rond de vuurkorf gezeten. Heerlijk! Zaterdag ging ik naar de eo-jongerendag met 3 vriendinnen. Ik wist niet zo goed wat ik er van moest denken, omdat ik niet zo erg christelijk ben, maar het was echt heel erg gezellig. Gisteren waren er 2 vriendinnen bij mij en hebben we een watergevecht gehad met waterbalonnen, flesjes water en emmers water. Haha, ook heel erg gezellig! En vandaag, vandaag moest ik weer naar school. Mén wat was ík moe! En schor. Ik heb geen stem meer over. Mijn keel deed al pijn, en dan ook nog gillen bij band op de eo-jongerendag + een druk weekend. Tja, dan wordt je schor. Ik hoefde gelukkig maar tot half 1 want ik moest naar de ortho! Ik heb nu een draadje in plaats van een beugel, maar er zitten 4 kiezen los (ik ben heel laat met wisselen) dus alles doet pijn en ik kan amper kauwen! ><>

Onze waterballon met gezichtje, haha.



















Op de eo-jongerendag! De foto met ons vieren heb ik nog niet. ;(


Anouck - Connerijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

thank you so much for your comment! I really appreciate it. ♥